Forside / Om

Om Bo

Som psykolog er jeg tydelig og direkte, rolig og høflig. Jeg sætter pris på personlig frihed og forskellighed og har lært en del af mit eget livs vanskeligheder – sygdom, dødsfald, skilsmisse og så videre.

Jeg er vild med at være i live – for så kan jeg rejse, spise, danse og svømme. Det gør mig godt. Jeg bor i Hellerup, er far og vild med Italien. Meget psykologi er spændende – meget er unødigt indviklet og putter mennesker i kasser, der ikke hjælper det store.

I knap 20 år har jeg arbejdet på hospitalsafdelinger med meget syge mennesker og deres familier. Med læger og sygeplejersker og fysioterapeuter og præster og sekretærer og mange andre dygtige mennesker. Jeg var tillidsrepræsentant i næsten alle årene – fordi det er sjovere at søge indflydelse end at tale om den.

Vi skal passe godt på hinanden – og godt på den tid, vi har med hinanden. Derfor er jeg som psykolog altid optaget af, hvad vi sammen skal og ikke skal. Det er mit ansvar at finde måder at gøre det på. Noget i livet er indviklet og komplekst, andet er ikke. Det er værdifuldt at kunne skelne det ene fra det andet.

Cand psych fra Københavns Universitet

Autoriseret psykolog med praksisuddannelse: autorisationsnummer 0HJR0

Specialist og supervisor i klinisk psykologi

Censor i psykologi ved universiteterne

Medlem af Dansk Psykologforening og en række faglige selskaber

Bachelor i litteratur fra Københavns Universitet

Skridtet videre?

OBS: Send ikke personfølsom data i kontaktformularen her. Tak.